Simons Kogeskole

BMI

BMI madklub er en fritidsaktivitet i Beder-Malling Idrætsforening

Målet er at styrke dine evner i et køkken, ved at lave mad sammen i hyggelige rammer. Du lærer madlavning af erfarne køkkenfolk, så du kan komme hjem med nogle tips og tricks til madlavningen hjemme. Små fifs kan gøre det nemmere at hakke et løg, skære en rødbede i tern eller stege. Madlavning er ret nemt, når først du har det lært. Vi øver os på at tilberede og tilsmage, så du får nogle ”skills” til brug resten af livet. BMI madklub spiser mad som smager virkeligt godt. Du er ekspert i din smag. Ingen andre kan smage det du gør, derfor træner vi vores mad-sprog. Så det er nemmere for dig at spise mad, hver dag, som smager forrygende.

Hvis du gerne vil til at starte op i din lokale idrætsforening. Så kontakt mig endelig.

- Simons Kogeskole - BMI logo madklub 1 e1700038999543 - BMI

Har du spørgsmål?